wtorek, 10 kwietnia 2012

Groupon'owa Praga




Jak to jest jechać w 4 baby na wycieczkę kupioną na grouponie, wszędzie węszyć grouponowy podstęp, że nocleg będzie pod chmurką, że obiecane śniadania będą tylko sucharem z wodą, że metro które niby miało być zaraz za hotelem będzie 101km piechotą, ze to i tamto...no jak to jest?
...zajebiście jest :)







































ulubiona stacja metra Olfy, podobno takie kafeleczki będzie miała w łazience. Powodzenia:)

























zapomniałam dodać. Taki ot breloczek do kluczy...
razu pewnego jedna z moich koleżanek, która go zgubiła zapytała mnie czy przypadkiem go nie połknęłam :)heh, no fakt - w sumie mogłam nie zauważyć... ;)

..a jeszcze billa :)


5 komentarzy:

  1. było pięknie, prawda? :*
    fajny fotoreportaż :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. noo heloooooł - z Wami zawsze jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super foty (mówi Marcin) i ja też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia super:) aż żal, że to juz przeszłość:(
    a moja Praga jeszcze na karcie:( wstyd

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Wam zazdroszczę ... ;( reportaż bardzo fajny ;) pozdrawiam dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń